Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 23:58 - Гняв ... или ... страх ?
Автор: solitudine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1340 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Никой не може да ми помогне ... или просто не иска. Гневните вълни ме заливат бързо и непрестанно, докато подсъзнанието ми се опитва да избута негативните мисли, които са се насочили в грешна според етиката посока.
Много деца мразят родителите си поради някои дребни причини, има деца които се страхуват от тях, поради системен тормоз, но повечето се оправят някак и продължават напред. Аз не мога. Затъвам в непрестанна омразя и ярост към начина по който се отнася към малкото ми братче и към по-голямата ми сестра. За мен вече не ми пука, свикнала съм да понасям болката която ми се нанася. В последно време обаче, все по-често ми се случва да искам да зарежа и последното останало чувство на детско уважение към родител. В момента в който удари брат ми, получавам същите нервни импулси, като в моментите в които съм ударена аз. В такива случаи, човекът срещу мен няма шансове, гневът ми се излива бързо и брутално, често довеждайки и мен и опонента ни до клинично състояние.
Когато за първи път застанах между него и мама, той побесня, удари ме, но единственото което успя да постигне беше да ме накара да се разсмея и да го намразя още повече.
Но дали това което тая в мен е гняв към него, или по-скоро страх за близките ми същества които са близо до него. Да... сестра ми е защитена зад дебелите стени на военния университет, да аз съм защитена зад всичките ми приятели и целият ми университет, но какво да кажа за малкото ми братче и майка ми? Та тя е по-мъничка дори от брат ми, а той едва на осем не може да се пази.
Започнах да се прибирам в къщи със страх да не би да заваря някой скандал... но какво да направя, ако съм тук поне ще мога да ги предпазя... някак ...



Тагове:   болка,   гняв,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. solitudine - не можем
08.05.2009 00:29
Колкото и да е странно мама все още го обича, колкото и да е невероятно и брат ми си умира за него... колкото и да не ми се вярва, дори и на сестра ми понякога й е мъчно за него. От време на време, той показва и дорбите си черти, но според мен това не променя нещата които е направил досега. Моите травми вече се открояват, когато се сбия не спирам докато не видя кръв, така се чувствам победител. Превърнала съм се в хищник, който единствено приятелите могат да узъптят и укротят. Благодарение на тях и само на тях, вече не съм толкова агресивна колкото бях ...
Но не можем да се махнем от него ...
цитирай
2. abadonka - Да търпиш подобен човек
08.05.2009 02:02
само защото го обичаш си е чиста глупост. А да седиш и да гледаш как малтретира децата ти,направо е престъпление. Не ми се обиждай,но хич не съчувствам на майка ти.Мъчно ми е за вас. И аз израстнах със скандали,но баща ми поне не ни посягаше.И все пак няма да простя и на двамата си родители това,което ми причиниха. За мен са еднакво виновни.
цитирай
3. razkazvachka - е, аз пробвах техниката, наречена
10.02.2010 13:23
"дипломация"
след много време, когато човек не е вече малък, разбира разни неща... но въпреки всичко, малкият човек се страхува...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: solitudine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110713
Постинги: 42
Коментари: 76
Гласове: 245
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930